(ترفندستان Tarfandestan ITC-RSS)

(ترفندستان Tarfandestan ITC-RSS)

(ترفندستان Tarfandestan ITC-RSS)

(ترفندستان Tarfandestan ITC-RSS)

افزودنی‏ های متنوع برای نرم افزارهای آفیس

در این ترفند قصد داریم به معرفی افزونه های متنوعی بپردازیم که به نوعی برنامه های کمکی محصولات آفیس هستند. کارایی هایی که در نرم افزارهای بسته آفیس کمبودشان وجود دارد ولی به شکل پیش فرض در آن گنجانده نشده اند. این افزونه ها که قصد داریم به بررسی تک تک آنها بپدازیم هر یک کارایی کمکی خاص خودشان را دارند که میتوانند کار شما را بسیار راحت تر از آنچه هست بکنند. در صورتی که آفیس را روی سیستم خود نصب کرده اید این ترفند را از دست ندهید.

 

Microsoft Outlook:

+ اسپم ها را نابود کنید: هیچ کس اسپم ها را دوست ندارد، اما همگان آنها را دریافت میکنند. با این وجود اغلب افراد فکر میکنند که درمان این ایمیلهای زائد به سادگی درمان کچلی هست! اما ما خیلی بیشتر امیدوار هستیم! در صورتی که شما به دنبال یک راه ساده و موثر هستید، خیالتان راحت باشد چرا که یک درمان خوب برای آن داریم که شما را برای همیشه از شر این پیام های ناخواسته خلاص میکند.

شما میتوانید چندین برنامه کمکی مفید نرم افزار Outllook برای نابودی اسپم ها را از اینجا دریافت نمایید.

 

+ ایمیلهای خود را محافظت شده ارسال کنید: امنیت ایمیل های معمولی که شما ارسال و دریافت میکنید همانند امنیت یک کارت پستال است که از طریق سیستم پست ارسال میکنید! طبعأ هر کسی میتواند آنها را بخواند. در صورتی که شما ایمیل های حساس خودتان بدون رعایت نکات امنیتی ارسال کنید، ممکن است که گیر افراد سوء استفاده کنند بیفتد.

اینجاست (ترفندستان) که باید به فکر یک ابزار کمکی برای Outlook بود. ابزار Secured eMail در ظاهر برنامه Outlook دکمه ای با نام Send Secure (ارسال امنیتی) را اضافه میکند که در صورت استفاده از این دکمه برای ارسال ایمیل های خودتان میتوانید امنیت این ایمیلها را تضمین کنید. چرا که این ابزار، کدهای کلیدی متحرکی را در ایمیل شما اضافه میکند و باعث ضمانت حفاظت ایمیل ارسالی شما میشود.

شما میتوانید افزودنی Secured eMail را از اینجا دریافت کنید.

 

Microsoft Word:

+ دسترسی به قسمتهای مختلف را آسان کنید: یکی از دلایل مهمی که عده ای از کاربران Word به استفاده از کلیدهای میانبر در این برنامه ماهر شده اند، استفاده از ابزار WordToys میباشد. این برنامه کمکی، یک نوار ابزار جذاب را به Word اضافه میکند که در کنار طول سند باز شده توسط شما قرار میگیرد. این نوار ابزار به شما دسترسی سریع به قسمتهای مختلف برنامه را پیشنهاد میکند و یار کمکی شما در برنامه خواهد بود. این ابزار همین طور بخشی را اضافه میکند که تمامی سندهای باز شده توسط شما را به شکل تب مانند در کنار هم قرار میدهد که بسیار پر استفاده خواهد بود.

شما میتوانید WordToys را از اینجا دانلود نمایید.

 

+ فایلهای PDF تولید کنید: در اصل دیجیتالی امروز، پرینت متون و ارسال آنها برای افراد کاری منسوخ شده است. چرا که استفاده از اسناد دیجیتالی بسیار بهره ور تر هستند. و به طور کلی (ترفندستان) استفاده از فرمت PDF برای اینکار بهترین حالت است. برنامه های متعددی برای ساخت فایل با فرمت PDF در نرم افزار Word عرضه شده اند که خروجی PDF را در این برنامه برای شما فراهم میکنند.

شما میتوانید تعدادی از این افزودنی ها را از اینجا دانلود کنید.

 

Microsoft Powerpoint:

+ به گرافیک پاورپوینت بهبود بخشید: در میان محصولات نرم افزاری آفیس، Powerpoint هنری ترین برنامه در این میان است. چرا که قابلیت اضافه کردن تصاویر و قالب های زیادی را دارد. اما شما میتوانید این گرافیک را بهتر نیز بکنید. PowerPlugs برنامه کمکی است که پس از نصب، به سادگی تیترهای 3 بعدی، فریم های جذاب، افکتهای مجازی و تعداد زیادی قالب حرفه ای را به این برنامه اضافه میکند.

برای دریافت PowerPlugs به اینجا بروید.

 

+ افزودن نمادهای گرافیکی: یکی از برنامه های کمکی فوق العاده برای Powerpoint، افزودنی با نام NetZoom Symbols است. این برنامه کمکی پس از نصب چیزی در حدود 60.000 نماد گرافیکی با 1200 موضوع مختلف شامل آیکونهایی پیرامون کامپیوتر، مخابرات، شبکه، تاسیسات خدماتی را وارد Powerpoint میکند. این برنامه کمکی قابلیت آپدیت از اینترنت را دارد.

شما میتوانید NetZoom Symbols را از اینجا دریافت نمایید.

 

Mirosoft Excel:

+ قالب صفحات گسترده: هنگامی که شما یک صفحه گسترده را در Excel ایجاد میکنید، هر فردی میتواند به آن دسترسی پیدا کند و ویرایشش کند. برای جلوگیری از این اتفاق شما میتوانید از ابزار DTG Advanced Formatting استفاده کنید. با استفاده از این افزودنی دکمه ای به Excel اضافه میشود که امکان این کار را به شما میدهد.

برای دریافت DTG Advanced Formatting به اینجا بروید.

 

+ به کار بردن اطلاعات: برای مدیریت اطلاعات در Excel شما میتوانید از یک ابزار جذاب استفاده کنید! برنامه کمکی DigDB قابلیتهایی اعم از فیلترینگ پارامترها، خارج نمودن اطلاعات، تنظیمات صفحه آرایی و ابزازرهای تبادل اطلاعات را برای شما فراهم میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.